"Flyttning"

Idag vaknade jag kl halv 11. Det var skönt att sova ut. Jag satte på mobilen och började prata lite em Dennis.
Ja åt frukost och tog det lungt en stund sen började ja packa lite grann. Jag åkte till mams idag så jag behövde ha mer lite grejer. Sen åkte jag till mamma och vi åkte upp till v-by. jag köpte inte så mkt. En bok. Hah, alltid bra att ha på semestern. Ja, det har alltså inte hänt så mkt den här molniga dag. Nu ser jag på tv. Vet inte riktigt vad det är för program. Snart ska jag packa. Drar till Göteborg (landet) imorn me David och mams. Ska på liseberg å lite grejer. Ska bli mysigt att träffa kusiner men vi ska va där i liksom 3 veckor :( Jag kanske får tillgång till data ngn gång men då ska jag skriva mkt. Hoppas ni får det bra för det ska jag ha. 
PS. Lägger in bilder ngn gång.
PUSS / M

-

Heejsan,
Har just sett på en skräck film som hette typ "Constantine", JAg tyckte den va gaanska läbbig. Den kanske inte va såå läskig men jag hatar faktiskt skräckfilmer! Föredrar häldre typ romantiska elr drama, :P
Den här eftermiddagen har jag spenderat i stan. Jag köpte ett par vita jeansshorts och en urgullig blå vit randig tunika. Båda från topshop, Sen köpte jag en väska också. Behövde verkligen en ny. (Lägger upp bilder imorgon.)
Efter det gick vi till en jätte mysig italensk restaurang och ja  åt typ pasta me ngn tomatsås.
Imorgon ska jag åka till mamma vid 12-1 tiden tror ja. Ska packa och fixa lite grejer för vi ska till landställe i göteborg;)
Dock tror jag att det inte blir ngn data där heller.. men ska försöka skriva ngn gång.
Nu ska jag nog kanske försöka sova. Elr så kanske jag chattar lite, aja.
Tjulliluu / M

Cykelkrångel...

Hejsan hoppsan, alla läsare!
Idag har varit en rätt tråkig dag, speciellt jobbig..
Ingen va ju hemma som vanligt och pappa ville att vi skulle hitta på ngt,
Han föreslog att vi skulle cykla och äta lunch på ngt mysigt ställe men jag vägrade att vi skulle cykla! :O
Det kanske låter töntigt men jag tkr de e lite pinsamt att cykla med sin pappa, aja.
Jag gav mig tillslut bara för att pappa andvände metoden: Men märta, nu är du fjantig! Jag ville ju hitta på ngt liksom alla!
jajaaaa.... sa jag tillslut. Då var jag vungen att åka till mamma, hämta cykelnycklar och när jag kom hem och skulle låsa upp cykeln så var det fel.... Jag fick åka tillbaka och ta den andra... sen cyklade vi typ till drottningholm och sen hem. Ja, kanske inte låter så kul och det var det inte heller.
Nu ska vi hyra film och käka tacos :) smarrigt! Hoppas inte pappa bestämer film igeen..
pusselipuss<33 / M

Godmorgon,

Vakna just, har sovit länge:) men de va mest för jag satt uppe och messade,
det hände en liten grej igår kväll me en kompis.
Jaa, idag har jag ingen aning om vad jag ska göra.. typ som igår.
Pappa vill att jag ska cykla me hnm x) men nej! pallar inte cykla. Jag vill till stan och shoppa!!
Senare i eftermiddag ska jag springa... Jag måste. Det var typ en vecka senast jag sprang!
Ngn som har ngt tips om vad jag kan göra i dag på dan så äre bara att skriva;)
Puss / M
(Saknar alla megamega mkt!)

Hemma:)

Ääntligen hemma! Jag kom hem igår kväll, det har varit jätte mysigt på skälbottna men jag längtade ändå lite hem^^
Det har verkligen varit två nästan hela slappveckor, *jätteskönt.*
I lördags hade vi volleyboll turnering xD Hela tjocka släkten kom, Matildas lag vann.. -.- mitt lag kom tvåa :P
Jag har också steekt i solen :D badat mkt käkat glass i stora lass, haha, matilda och jag har spanat in snygga grabbs på klintis x) det e typ allt jag har gjort på två veckkor.
Idag hoppas jag på att göra ngt me bella, älskling, kanske åka in till stan? aja, ska ringa henne men först måsta jag sortera min packning och tvätta å så,
hoppas ni får det trevligt, för det ska jag ha :P
puss och kram, skummbanan<3
/ M



Julia & ja, på skälbottna

Matilda & ja

Nu kmr fan den bästa bilden, hahaa, bella ja och matilda i såå snugga flytvästar x)





Ingen data på två veckor:(

N äre så att jag & matilda, åker till landet i två hela veckor! :O
Ingen data, så detta betyder ingen data på två veckor... :(
Men det kmr väl bli ganska mysigt, Bella älskling kmr ut på sön och vi ska sola, bada å chilla;)
(om det blir ngt fint väder)
Kmr sakna alla mina älsklingar megamegamega mkt!! (alla vet vilka dom är)
Men jag har mobilen me såklart så alla som har mitt nmr har suuper tur:)
messa och ring mkt!!
Håll ut alla läsare! Skriver mkt när jag kmr hem! :)
puss, M

Bissler och Matilda bäästisar:)<33

14 bast

Ida fyller ja 14^^
Igår kväll kunde inte jag och matilda sova så vi satt uppe och ritade xD och pratade.
sen höll vi på att somna och i sista sekunden kom ja på att ja fyller ju år imorn fan!
så jag kröp ner i min egen säng. Det tog typ år innan ja somna...
på morgonen kom hela familjen och sjöng :P väldigt vackert;) *host*
Så fick jag världens största födelsedagskort av matilda!! hahaaa... skiitt snyggt såklart;)
sen fick jag massor av grejer, typ smycken, ipodhögtalaree!!, smink, pengar, och lite annat:)
Jag har precis varit och köpt parfyym;)
och sen fick jag prinsesstårtaaa!!:D såklaart!
snart kmr mams och då ska vi käka tårta och öppna meer presenter!;)
Hoppas att alla får en lika bra dag som jag ska ha;)
puss, M


RSS 2.0