orkar inte vinter

Herreguud vad jag saknar sommarn! Har just kollat på massa gammla bilder från i somras. Guud va mysigt det såg ut! Vill inte att det ska va kallt och grått. Orkar inte.




sjukling

Heejsan, :)
Har inte skrivit på några dagar men jag har verkligen inte orkat. Har haft hur mkt plugg som helst. Förra veckan hade vi eng/so prov, no och svenska och engelska läxa och språkprov... skit jobbigt. Så därför så tog jag en liten paus i ngr dagar.
Är sjuk idag. Hemma från skolan. Är förkyld och har ont i huvet. Det är skönt att vara hemma men ja känner att även fast man bara är hemma kanske en eller två dagar så missar man så mkt.
Helgen har varit rätt körig. Eller körig och körig. Jag har gjort så himla mkt saker så att jag inte hunnit ta det lugnt. I fredags var jag i stan me tjejerna sen åkte jag och bella hem till mig och åt. Vi skyndade oss att fixa oss lite och sen åkte vi hem till nicole. Helena och denise var där så vi satt och väntade på ellen, amanda och moa som tog lite längre tid på sig.
Bella sov hos mig till lördan. Hon och Moa skulle åka och spela tennis så ellen och jag åkte till stan. Jag köpte lite nytt. Mest lite basgrejer.
Men det mest fantastiska som hänt den här veckan är attjag har fått en kamerasladd. Eller igentligen är det en kortläsare så man kan ladda in bilder från alla sorters minneskort. Så alltså andvänder jag min digitalkamera nu.

rygguringad t-shirt från monki

T-shirt från vero moda

fynd från hm
alltså bara basplagg som jag verkligen behöver. Ska nog ta och hitta lite mer.
Nä nu ska jag se på tv en stund och så måste jag skriva klart min svenska uppsats. -.-
pussar på er // M
Här kommer lite bilder från förra veckan och helgen.


ännu mera..

hejsaan, :)
herregud vad jag är trött och har ont i huvet.. Orkar inte med allt plugg som bara finns där och som måste bli gjort. Aja, ska fortsätta alldeles snart.
Har kollat på lite kläder och grejer och hittade ännu lite snyggt från topshop.com.

Nej! tillbaks till pluggandet...
Pussar // M

grattis, :)

Tjoho, :)
Vill först och främst börja det här inlägget med att säga GRATTIS till min "styvmamma" som fyller 42 och min "styvsyster" som fyller 13. Hon e såå stolt att hon äntligen är tonåring.
Jaa, kan ni gissa vad ja gjort idag? aa, pluggat..-.- ååh hatar so! går inte så jättebra.. vi får bara massa text och så ska vi läsa på det. skiit jobbigt.
Som ni kanse redan vet så är det så att jag behöver(!), och vill ha för den delen, massa nya kläder.
Behöver en ny kofta, jeans, tunikor och tröjor. hmm... Håller på att kolla. Återkommer med det.

Nu ska v alldeles snart få gäster. (för att julia fyller år). Så jaa. Det blir tårta igen. Måste verkligen ut och springa mer! Orkar intee!
Aja, hinner inte babbla mer nuu,
Ha det så braa
Pussar // M

RSS 2.0