Godmorgon

hejsan hoppsan
har just vaknat och är aas trött. Nu börjar en ganska fullspäckad helg. Nu ska jag iaf bara vara hemma och ta det lungt ett tag  men sen, kl 1 typ så ska jg Nicole och Mysan Åka till citygross och handla mat till utö resan x)
När vi är färdiga, blir väl ungefär kl 3/4 så ska jag ringa Ellen och Bella och kanske träffa dom ett tag och senare ikväll ska vi till NRJ. Då ska vi sova hos ellen. På söndag morgon ska jag och träna, sen ska jag ut och springa och efter de måste jag plugga-.- Vi har as mkt prov och läxor... Sen var den helgen slut:(
Nu måste jag gå ner och äta frukost. Det blir nog det vanliga. vanilj yoghurt och en macka;)
puss / m
(här kmr lite muppiga bilder från veckan:p)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0