kväll hos sunken:)

heejsan hoppsan allihopa,
just nu sitter jag vid datan och chattar med mittbena! Jag vet inte hur jag kom på att jag skulle ha det, jag ser iaf helt sjuk ut och kmr alldrig visa mig så för ngn, de e skönt att ha håret på ett annat sätt.
Idag vaknade jag hos "Sunken" (nicole). Ja vaknade typ halv 10 jag har typ börjat bli en morgonmänniska! de ska ju va tvärt om! Iaf. Denise fick deras as sköpna soffa, nicole tog sängen och jag.. Jag fick änkelsängen!! en liten minimadrass typ och när man rör sig så låter den skit mkt! Aja, jag vaknade först och låg och tänkte en stund medans denise låg och snarka... sen försökte ja få upp dom genom att säga: Nicoole.. ja e hungrig.. de hjälpte ju inte sen efter ett tag låg jag och sunken och tjittla varann, haah. sen tillsluut så gick vi upp och åt mackor:) jag och denise gick typ därifrån vi halv 12.
kvällen innan skulle vi sett på alla harry potter filmerna och alla pirates of the carribien filmerna XD men när vi hämtat hollmen så blev de tillslut wild hogs.. (asdålig-.-) men de va bara hollmen som garva, fast vi spola över halva filmen. han gick hem efter ett tag och sen låg vi å prata till kl 3, sunken somna först, sen vettefan. Ja kunde inte sova hade druckit för mkt cola:P 
På dan har jag hjälpt mamsen me ballkong möbler och lite grejs;) 
PKNIS!! <33 / m'
(pknis=pusskramnypistjärten)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0