nackspärr...

Tjoosan!
Jag skrev inte igår, jag veeet men jag pallade inte bara hade annat för mig!
Igår åkte jag, ellen, amanda och bella in till kungsträdgården till ung 08. De sög. Vi gick runt där lite men de va fullspäckat me bara fjortisar. Asso det var bara fjortisar! Vi kännde oss bara LITE utanför. Så vi gick till stureplan och satte oss på mc café, hahaa xD sen åkte vi hem. sen gjorde vi inte så mkt. Ulrika sa att vi skulll gå och lägga oss typ halv 11! :O
vi bah: jajaa, visst.
sen satt vi i hennes rum och snacka as länge. Fast hon snacka mest i telefon som vanligt... jag snacka också lite i telefon och sen när kl va sent så typ halvsov vi och då bestämde vi oss för att jag skulle övernatta i hennes rum en natt till. först skulle jag sova i hennes fothölj men sen tog vi min madrass. den va för hård så då tog vi en annan. de blev lite mjukare men ja fick skit ont i ryggen. När matti somna så fick jag nog! jag tog täcket och kudden och hoppa upp i fothöljen. När jag vakna hade jag sån jävla nackspärr så de e inte sant! x(
Senare efter frukost kom sysslingarna Nicco & Vevve:) vi så



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0