pooling, annat


N äre ju såhär att jag har skaffat ny blogg, (inte så van)
aja, idag har jag tagit det lungt vaknade typ 11 paps blev lite sur... tyckte att jag hade vänt på dygnet :P
åt en ganska lång frukost och hade faktiskt tänkt att gå ut och jogga men blev inget av för tiden gick alldeles för snabbt och sedan kom släktingar och skulle fira Matildas och Alices födelsedag :P
I förrgår var i alla fall en skiit mysig dag. Vaknade ganska sent hemma med frida och matilda i sängarna bredvid.
vi åt frukost och sen skulle vi ju hitta på ngt. Frida föreslog att vi skulle åka till kanan medans Matilda inte alls hade lust med de. För mig spelade det ingen roll. Sen ringde emma som vi skulle ringa när vi bestämt ngt. Det slutade i alla fall att vi badade hemma i poolen ist^^ det va också mysigt. Alla badade förutom Emma som tog kort :(
Igår gjorde jag inte så mkt vaknade sent, duschade och åkte till huddinge :P Till våra kusiner.
ja, va gjorde vi? Vi åkte moppe och, satt vi datan, käka tårta *tjockisar*.
Nu sitter Matilda och de andra och glor på fotboll. sj hatar jag att titta på fotboll.
Det spöregnar. *suck*..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0