äntligen fredaa!

heejsan :)
Äntligen fredag! fan va skönt! vad händer ikväll?
Jag ska iaf vara me kompisar och dra hem till denise och se på film:) ska bli mysigt.
Idag har jag varit i stan *som vanligt en fredag*. Jag köpte typ ingenting! En latte ungefär. Har inte råd att slösa pengar just nu. Har typ 400 kr att handla julklappar för.. :S Vet inte hur jag ska få ihop det men det ska funka.
Har tyvär inte tid att skriva just nu. Ska reda ut en stor tova i mitt jäkla hår och sen ska jag hitta ngt lämpligt att sätta på mig.
Men ha en härlig kväll,
Pussar // M

(Bild på jag och min käre syster, måste säga att jag älskar henne väldigt mycket. Tagen för väldigt länge sen!)

Kommentarer
Postat av: N A T A S C H A

så lite så :)

2008-11-21 @ 19:00:42
URL: http://taschaa.blogg.se/
Postat av: Anmol

sv: då gör jag också de nu då ;)

2008-11-22 @ 12:46:34
URL: http://anmols.blogg.se/
Postat av: Matilda

aa en månad sen bara -.-

2008-11-26 @ 21:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0