Äntligen fredag!

Godmorgon,
förlåt för dålig uppdatering.. Kom hem ungefär efter halv 5 från skolan för vi haden gympa och slutade typ 16.05 och sen var jag tvungen att byta om. Haha, på gympan iaf så skulle vi visa upp våran otroligt snygga dans.. Herregud. Fast det var tur att vi bara skulle visa upp den för klassen och inte för hela polaris. Sen skulle vi lära ut den också! Aja.,
Efter skolan gick jag hem me mysan och åt mellis och snacka om våra bekymmer och såå.. Sen satt vi vid datan och kolla lite.
jag är såå trött... -.- som vanligt..
Gick iaf och la mig halv 11 igår fast jag är fortfarande så hiimla trött!
Fast igentligen gör det inget att jag är så trött för det är ju fredag idaag! :D så jäkla skönt! Eller hur!?
Plugget slutar ungefär kl 13.25 och då ska jag nog dra in till stan me bästa tjejerna. (som vanligt..:P)
Ha en skön fredag och kväll,
pussar och kramar // M
Bild på Moa och mig någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0