behöver nytt!

tjännaa, :)
åå vad jag är hungrig! :S Har inte ätit en så fiberrik lunch kan man säga.. De blev pasta. Hade först tänkt att göra köttbullar också men så hade vi inte dee.. och då hade vi redan gjort pastan.. de va lite äckligt. Pasta med salt liksom.
Jag åt hemma för vi hade ju halv hemstudiedag. Så himla skönt och vi började kl 12.50! :) Så vi tog det lugnt och pluggade lite. Sen bara för att vi hade all tid i världen så kom vi nästan försent. Vi fick cykla på våra punkterade cyklar som dårar.
Aja, kom iaf preciis i tid. ;)
men guud vad jag behöver kläder har jag märkt! Måste verkligen ut och shoppa fast jag får nästan klara mig me de kläder jag har för jag är typ nästan pank och jag behöver pengar till julklappar och present till mamma, julia och ulrika.

Tänk om man hade råd me allt det här! De kunde man ju önska..


Man kan ju alltså säga att ja behöver lite allt möjligt nytt, men nu ska ja dra och käka,
vi hörs pussar/ M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan börja spara!;)kram

2008-11-05 @ 15:36:47
Postat av: Anonym

vart kommer kläderna ifrån? :D

2008-11-06 @ 23:21:33
URL: http://pernillagustavfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0