fredagskväll den 14 nov

tjingeling!
Idag är jag sådär jobbigt trött. Kommer va skit trött ikväll men de får ordna sig. Jag får väl pigga upp mig me ngt. Ikväll ska jag träffa tjejerna och ha lite trevligt, sen skulle vi sova hos ngn. Vi får se vem de blir ;)
Guuud så skönt me fredag! Eller hur!? den här veckan har verkligen gått jättesnabbt! ÅÅ ska bara njuta hela helgen!
Imorn ska jag och mamsen åka och köpa skor, behöver verkligen nya!
nepp, nu ska jag ringa bellis, ha en bra kväll ;)
Puss / M
Jag köpte ju en ny foundation (akut!) på hm för bara 98 kr på rean. Okej, lite sent ute men den var verkligen ett riktigt fynd! Den är iaf jättebra!


Kommentarer
Postat av: Malin - Professionell Makeupartist/hårstylist...

TÄVLING!



Vinn en heldag i studio med professionella Fotografer, modellcoacher och makeupartister!

Du får 3 smink och hårtylingar, 40 redigerade bilder på skiva och lunch.



Priset är värt 3400 Kr!!

2008-11-14 @ 20:01:30
URL: http://malinnestor.se
Postat av: johanna

Den där är bra!

2008-11-15 @ 12:29:39
URL: http://hape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0