halvstressig lördag

heej igen,
Idag har varit en ganska stressig dag tycker jag. Vaknade liksom halv 11! Brukar aldrig sova så länge. Bella sov hos mig. Igår kväll när vi kom hem satte vi på "P.S I love you". Jag somnade som vanligt i soffan. Asso jag kan verkligen aldrig hålla mig vaken till en film! (Om det är på kvällen.) Aja, den va bra men ganska konstig i början. Det var som att filmen började med slutet. Vi stängde av efter halva filmen för jag somnade och bella ville inte itta och se själv så vi gick och la oss och somnade direkt. Iaf. På morgonen gjorde vi jättegod fgrukost me pannkakor, te, smoothie mm. Sen skulle Bella på tennis och mamsen och jag skulel till stan för de börjar verkligen bli akut på vinter skor!
   Jag fattar inte att jag kunde hitta ett par så snabbt! Men de gjorde jag iaf. På bianco i souk gallerian.
Ett par helt vanliga svarta (som jag ville) som var varma. Man kan ha dem till exakt allting.

Ikväll ska jag träffa kompisar och vi får se vad vi ska hitta på. Imorn ska jag träna (behövs) och plugga (behövs också)
Ha en bra lördagskväll :) Puss // M


Kommentarer
Postat av: Sofia

- Fin blogg:)

2008-11-15 @ 16:58:38
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: bella

aah snygga!

det va så mysigt på morgonen ju!<33

2008-11-15 @ 20:32:11
Postat av: Jenni

Mycket snygga och moderna skor =)

2008-11-16 @ 10:22:42
URL: http://jennimaatta.blogg.se/
Postat av: elin

snygga skor :)

2008-11-16 @ 16:08:03
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0