huvudvärk..

heejsan,
just nu går jag runt i mjuksibrallor och ett linne. Det är otroligt fult men så himla skönt! Jag har så himla ont i huvet och jag var tvungen att gå hem från skolan. Jag har liksom ont fram i pannan och chris sa att jag kanske är närsynt. Hoppas inte det! När jag kom hem la jag mig bara på soffan och titta på tv och sen somnade jag. Inte så länge dock men en stund. Sen åt jag lite mellis. Gjorde en smoothie som jag knappt fick i mig.
Ne, nu får jag bara mer ont i huvet av datan så jag ska gå och försöka få i mig en alvedon (räddaren i nöden) och se på tv.
Vi hörs ;) Puss / M

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Det går över väldans fort! :) Men visst är det lite läskigt

2008-11-17 @ 18:19:27
URL: http://mildatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0