inte snö! :(

hejsan:)
Goosh vad jag är trött! Gick och la mig ganska sent igår efter att pratat i telefon en halvtimma.
Igår kväll var hemsk kan man säga. För det första så åkte vi skrodskor me skolan. Jag gjorde minst 3 vurpor och har nu ett stort jävla blåmärken på varje knä! För det andra så var jag barnvakt. (Det är i och för sig inte alls tråkigt). Det vara bara det att när jag satt med en av de som jag är barnvakt till i mitt knä så satt hon och gungade lite och jag var inte alls beredd när hon plötsligt kastade sig bak rakt på min näsa! Fyfan va ont det gjorde! Trodde seriöst att jag skulle få en stor blåtira! Och om jag hade fått det så skulle jag inte gått till skolan....
Det tredje var när jag skulle cykla hem och det hade börjat snöa... Min vanliga tur kan man ju då säga... det va skithalt överallt och jag höll på att ramla flera gånger. När jag tillslut kom in i porten så kom en gammal gubbe förbi och jag sa hej, och han kollade väldigt konstigt på mig. Aja, tänkte väl inte på va de kunde va. Men sen när jag kom in i hissen och kollade mig i spegeln så var man ju lagomt snygg! Mascaran hade runnit ner under ögonen och jag var blek och mitt hår låg blött och klistrat runt mitt annsikte. A, då kan man ju fatta att folk kollar lite. Haha! När jag kom hem så tog jag ett långt bad.
Näe, nu ska jag äta middag. Är jättehungrig! Sen ska jag nog pluggaa... Har matteprov nästa vecka och franskaprov om 2 veckor :S
(Imorn är det fredaag! Guuh va skönt! Den här veckan har ändå gott väldigt snabbt.)
Pussisar // M


Kommentarer
Postat av: Anmol

fin blogg :)

ska vi premunerera på varandras bloggar genom bloggkoll ?

2008-11-20 @ 20:45:48
URL: http://anmols.blogg.se/
Postat av: N A T A S C H A

Tips om vad du kan göra för ditt hår & ansikte? Läs då mitt senaste inlägg har lite bra tips där :)





Take Care / N

2008-11-20 @ 21:37:02
URL: http://taschaa.blogg.se/
Postat av: Anmol

sv: okej säg till när du har gjort det så gör jag också det ;)

2008-11-21 @ 18:25:33
URL: http://anmols.blogg.se/
Postat av: SANAZ

tjohoo :)

2008-11-22 @ 00:57:42
URL: http://sanaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0