Lugn helg

heejsan, :)
juste idag var det fars dag. Någon som köpte ngt fint till sin far :P
Iaf, dagen för mig har varit väldigt lugn (som tur var). Jag tränade på morgonen och sen åkte jag hem och gjorde smarriga pannkakor. Sen "var det meningen" att jag skulle bara ha en lugn hemmadag och bara ta det lugnt. Hade faktiskt tänkt att måla naglarna höhö :P Men nej. Amanda ringde och frågade om jag ville hänga me in till stan för hon skulle köpa present till sin syrra. Och vem motstår ju inte de? Juste. Jag. Klart jag ville följa me henne. Så jag gjorde de. De va jättemysigt. Vi tog de bara lugnt, gick runt och tittade. Mandis köpte ett par pilgrim örhängen till syrran. Jag köpte ingenting, måste verkligen spara pengar. Sen efter en stund gick vi och satte oss på espresso house och tog varsin latte. Vi satt där i säkert 45 min och pratade om jättemkt bra saker. Det är alltid skönt att prata me henne. Sen åkte vi hem.
Jag var hos papsi en stund efter maten och gav hnm en badbomb och drack te :P
Igår var jag i stan också me ellen. De va också mysigt. Då köpte jag ett par skor från urban outfitters på rean. Kommer nog bild snart. Jag vaknade hos henne me Moa, Bella, Sanne. Sanne hade satt klocken så vi alla vaknade och inte kunde somna om. Vi gick upp och åt en långfrukost.
Igår kväll var jag hos Helena och såg på film och i fredags kväll var vi typ 20 pers hos Hampus och tittade på en skiit äcklig skräckfilm utan ljud :S
Jaa, det var min helg. Hur har eran varit? :)
Ska draa, hare så bra,
Puss / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0