Måste plugga!

tjeenare,
Idag är det ju första advent! Julia och Ulrika fyller år imorn så hela släkten har varit här. Orkade igentligen inte riktigt men de blev iaf inte så länge. Skulle ha pluggat idag för vi har skiiit mkt läxor men jag har inte pluggat et dugg.. faan också. Får sitta hemma och rååplugga imorn ist. Har franska prov, so/eng prov, svenska läxa, no läxa och säkert något annat också.
   Har mest spenderat dagen hemma vid tv:n och i solna c en snabbis för jag var verkligen tvungen att fixa en sak..

igårkväll var jag hemma hos Frida. det var jättemysigt (men kallt). Vi köpte huur mkt godis som helst men vi åt inte ens upp hälften. Vi åt potatisbullar till middag och drack julmust. Dogge och Oskar skulle kom fast de kom så sent så Frida och jag satte på mamma mia. Jaa, me lite krongel så fick vi på projektorn. Dogge och Oskar kom ungefär 9. Ganska sent. Vi såg på hancock och hde et mysigt.
När vi skulle hem sen så gick bussen efter 20 minuter och vi orkade inte vänta så vi började gå. Det slutade me att jag gick hela vägen hem sen..
Aja, nu ska jag slå in ett paket och sen se på tv tror jag.
(Imorn är det måndag..-.-)
Ha det så bra så länge, Pussar // M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0