mkt plugg

Halloj,:)
Goosh vilken kall dag! Jag hatar att gå upp på morgonen och frysa ihjäl! Det hade kommit ännu mer snö så jag frös ännu mer när vi pulsade till skolan.
Idag har jag haft matteprov! det gick väl ganska bra, det var en G kurs och en VG/MVG kurs. Jag svarade faktiskt på alla på G och typ 4 tal på VG/MVG. Aja, matte är verkligen inte mitt favorit ämne. Rättare sagt hatar jag det. Men men. Nu måste jag plugga till so-förhöret imorn som jag inte ens börjat på för jag fick reda på det igår. Så jaa,, vi får se hur det går. + att jag måste läsa i våran svenska bok som jag har typ 50 sidor kvar! :S Herregud! Hur ska jag hinna?
jaja, fick iaf en ny jacka idag. Vet inte hur jag ska beskriva den men den är iaf grå.
Bilderna funkar tyvär inte :/
Nu MÅSTE jag pluggaa!
Hare så bra iaf, Pussar // M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0