och så börjar allt igen..

Såå, :)
Nu är jag hemma igen. Var hos mina kusiner. Eller rättare sagt så var jag hemma hos mig fast hos mamma. De bor igentligen i göteborg men har bott hos oss nu sen i torsdags.
Jaa, vad ska alla hitta på idag? Mitt svar på den fårgan är att plugga.. -.- Har verkligen haft en läxfri vecka. Så skönt! Men ja, nu är det bara att köra igång igen. De var tur att jag hade träning ganska tidigt i morse. Så att man "vänjer" sig lite grann iaf. Annars kommer jag aldrig upp imorn. Orkar inte ens tänka att plugget börjar imorn. När man klagar över plugget för pappa säger han bara: Men tänk att du får träffa alla kompisar.. Men liksom.. Jag har ju träffat dem hela lovet typ! goosh!
   Nu ska ja iaf lägga på ett snabbt lager genomskinligt lack på naglarna sen ska jag sätta igång me plugget..

Lycka till me plugget imorn, alla! Ha en skön dag
Puss / m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0