pluggpluggplugg...

hejsanhejsan!
Eller godmorgon kanske? Njae, lite sent..
Jag är iaf fortfarande morgontrött och kl är nästan 1! Har sovit hos Bella och det var såklart mysigt fast dagen efter så brukar man vara väldigt trött när man sovit hos henne, haha!
Det var bara jag som sovv hos henne. Ingen annan kunde för de skulle upp ganska tidigt och plugga -.- Jag måste erkänna att jag också måste göra det! Faan.. Jag har lust att åka till stan me kompisar ist! Fast vi har G/VG/MVG prov i matte på tisdag och jag kan inte allt så jag måste verkligen plugga! + att vi har en läsläxa tills på ons som jag alldrig kommer hinna med.

Igår kväll blev allt lite konstigt. Jag var iaf me bella matti nicole denise bissler carl k anton albin och senare kom simon b och ville. Vi var hemma hos nicole och det var väl trevligt.
   Btw så kanske vi behöver avlida våra kaniner. :( Okej, jag vet jag ar tröttnat på dom väldigt mycket och glömmer bort dom men avlida!? Vi ska se om någon vill ha dom men om ingen vill så måste vi avlida dom.. :'( Hemskt ju!
   Nääe, nu måste jag äta lunch och sen pluggapluggaplugga! -.-
pussar // M

Bilder från café 60 igår.

Jagveet, jag ser ur puckad ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0