särjens drottning...

Åh, herregud..,. Nu börjar vintern på riktigt. Det snöar just nu! Skit mkt! Snö är inte riktigt min grej. Man blir bara blöt och kall! Okej.. Jag gillar att åka skidor, men jag hatar skridskor. På tal om skridskor så var min mentorsgrupp och en annan och åkte skridskor idag på eftermiddagen. Ni hade inte velat sätt mig... Jag lånade Davids skridskor som passade perfekt. Blev besviken på David att dem där jävla skridskorna satt perfekt... hade hällre suttit på särjen.
Aja.. När man skulle åka från ena kortsidan till den andra så skulle man bromsa, och det kan man säga att det inte gick så bra för mig.. :P Ramla rakt på knäna :( När jag tar av mig jeansen sen kommer jag säkert ha världens blåmärke.

Efter skolan åkte jag hem, åt en macka och sen var jag barnvakt tills nu. Fattar ni vilket helvete det var att cykla hem i snöovädret eller!? :O Min mascara rann ner långt under ögonen och det var nog därför en gubbe kollade lite konstigt på mig i trappuppgången.. :S
Ne, ska jag ta och byta om till myskläder, vi hörs :)
Pussar / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0