sjukling

hejsan, :)
Idag har jag varit hemma hela dagen, väldigt skönt faktiskt. Huvudet är mkt bättre idag.
Jag vaknade av våran städerska som damsög precis utanför mitt rum.. -.-  Inte sådär jätteskönt. Det var lite pinsamt när jag skulle gå ut från mitt rum em snygg morgonfrilla och skit trött.
Jag har tillbringat hela dagen me att se på tv, käka sen frukost, se på en film, baka en sockerkaka ochs e en film till. Urskönt! 
Juste faan jag måste plugga lite.. :( Aja, de kan jag göra senare (säger alltid så).
jaja, nu ska ja sätta på en till film. Hm.. Vad blir de..? vi får se.
Ha en fortsatt skön dag Pussar / M


Kommentarer
Postat av: YAIYA

Aow.. vilken sockerkaka.. Jag är tokig i sockerkaka!!

2008-11-22 @ 12:48:47
URL: http://ymperia.com/yaiya.blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0