söndag = pluggdag

heej :)
Har just kommit hem från träningen. Gick sådär idag kan man säga. Jag var skiit trött och hade därför ganska ont i huvet som jag får när jag är trött. Idag blir det pluggpluggplugg för de behövs! Jag skulle gjort lite igår men inte en enda läxa blev gjord. Så därför blir det ganska mkt plugg idag.

Igår var en väldigt lugn och skön dag. Jag hade sovit hos Bella så jag kom väl hem ungefär vid 12. Sen åt jag lunch och tog det lugnt. Efter en stund ringde Ellen lite andfådd och undrade om hon fick komma över en stund de är såklart. Så hon kom hem hit. Vi drack te en stund och satt på mitt rum och snackade. Sen bestämde vi oss för att vi var väldigt sugn på att se en film så vi tog oss en prommis till ica. Vi hyrde ngn som hette typ "Love and other disasters" med brittany murphy. Inget jag rekommenderar. Den var ganska tråkig och ganska töntig och man hängde inte me ibland.
På kvällen var vi hos Bella. Det vara alla tjejer och några killar. De kanske inte var skiit kul för vi gjorde ju inte sådär jättemkt men jaja.
Nu ska jag dricka te och sen ska jag väl börja plugga då..-.- Kanske ska baka lussebullar sen! Går runt i mjukisbrallor och en stickad tröja. Riktigt skönt!
Ha en bra söndag,
Pussar // M

Kommentarer
Postat av: emma

snygg blogg

2008-11-23 @ 19:11:29
URL: http://thesidewalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0