trött som vanligt

hello på er:)
faaan vilken jobbitg morgon! Jag var tvungen att sätta kl på halv 8 för att jag skulle komma upp 8 och jag sov hos sanne som nästan vägrade att gå upp! Aja, ungefär kvart i 9 började jag åka hem för min träning börjar kl 10! Jag hatar att ha träning tidigt på söndagsmornar!
Aja, jag klarade av att träna som jag faktiskt inte trodde att jag skulle för jag var så himla trött för kvällen inna hade sanne och jag tagit nattprommis hem från ålsten :S haha vi följde ngr kompisar hem me 12:an och sen när vi skulle hem så gick den inte längre! Vi var liksom tvungna att gåå till alvik... -.- typi´skt min tur när ma e sådär trött.. Mysak fick sig iaf en ordentlig promenad. :P Lite tur hade jag iaf som lånade sannes månskor :P
Det var iaf en kul kväll, + lite träning och när vi gick där i ganska hög fart faktiskt sa sanne: jaa.. Det här blir ngt att skriva om i bloggen... x)
Idag har ja varit på ikea me mamsi. Hon fick ett ryck och jag var ju tvungen att följa me. Vi köpte massa småsaker och två stora mattor som knappt fick plats i hissen..
Iaf, på ikea fick jag sån jääkla huvudvärk och sen när vi kom hem mådde jag riktigt illa :S Jag har afktiskt ingen aning om varför.. kanske ska stanna hemma imorn, *sköönt*. :)
men ha de så bra så länge Puss // M

Kommentarer
Postat av: JOANNA

sov gott:)

2008-11-16 @ 21:46:44
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0