krongligt me konfirmation

Ååh, gu vilken skön dag det har varit. Eller speciellt efter skolan. I skolan var det väl sådär kan man säga. Hade matte HELA dagen! :O fattar inte att jag själv klarade de! + att det var fördjupning! Vi har sån otroligt dålig lärare och jag lärde mig ingenting! Aja, efter skolan skulle jag göra ngt me kompisar men de åkte tills atn för de slutade en timma tidigare än mig så jag kom dit efter. Mötte upp dem på mc och så åt vi lite mellis.
Jag hade ju då akut behov av en ny foundation för min var verkligen heelt slut. Så jag köpte en på rean. Mamma vägrade betala en som bar kostade 98 spenn men hon betala iaf helften -.-
Efter de så åkte jag hem till Moa och åt. Sen satt vi och gapskrattade till en väldigt rolig grej framför datan..:P
Just nu håller jag på att kolla konfirmation. Ska göra det me tjejerna. Först var vi helt inställda på ett läger och så som lät jättebra men sen när vi ringde och pratade me dem så var det bara tjejer som hade anmält sig. Fan va tråkigt liksom! Så nu håller vi på att fixa in oss på ett i matteus kyrka. De e iaf ngr killar :P Det är krongligt att hitta rätt..
Nu ska jag gå och ringa ngr samtal tror jag :S
pussipuss / M

Bella köpte ett par skiit snygga höga svarta byxor från gina tricot
Vill också ha snygg rumpaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0