dör långsamt inifrån

heej,
Idag har varit en ganska bra dag. speciellt skön. Vi har inga läxor, så himla skönt! Har spelat volleyboll hela dagen. Imorn ska jag ha franska hela dagen. Det kommer nog att bli ganska svårt men aja. Hur har eran måndag varit?

Jag tror seriöst att jag håller på att dö. Jag kommer att frömultna och ruttna inifrån. Jag tänker på en grej hela tiden som ta kol på mig. Jag har dåligt samvete och känner mig nere. Va fan ska jag göra!? Eller. Jag vet vad jag ska göra. Jag vågar bara inte. Men det ska hända!

Efter skolan idag gick jag hem till Amanda med tjejerna. Det var skönt. Vi satt och pratade en lång stund. Sen hade vi inte så mkt att göra och då så skulle alla sminka mig. Haha, hade värsta spacklet och ett hippieband och ngn tunika. Kommer bilder senare.

Nu ska jag ta det lugnt och gå och lägga mig tidigt. Jag är skit trött för jag kunde verkligen inte somna.
Vi hörs Pussar / M

Kommentarer
Postat av: Sanne

Lita på dig själv Märta! Dina vänner finns alltid för dig. Inkl. mig :) <3

2008-11-11 @ 20:45:54
URL: http://jaghetersannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0