torsdag 14/15 nov


tudulu, :)
Vilken skön dag det har varit igeen! Det har varit en lugn skoldag. Eller skoldag och skoldag. Vi var på teater på morgonen och sen åkta jag och sanne hem till mig och gjorde smoothies och en macka ^^ mumsigt!
Sen hade vi en timmas onödig lektion -.- så vi sluta kl 2. Jag satt kvar och snacka me kompisar en stund och sen börja jag åka hem.
Jag hade beställt en jacka från hm som hade kommit men nej. Den satt liksom inte bra på mig. ´(men den var väldigt fin) Så jag har beställt en annan grå jättefin jacka och därför var jag uppe i v-by och lämnade tillbaka den.  Är rädd att den andra jackan inte ska sitta så bra men jag vet inte.. vi får se. ;)

Jag har bestämt mig för att färga håret lite mörkare. Har liksom fått en utväxt, okej den syns inte så mkt, men iaf! + att till hösten/vintern vill jag ha lite mörkare. Funderar lite på vilken..hm.. Nån fin höstfärg.

Är de ngt bra på tv ikväll, nepp... det är aldrig de på torsdagar! :( Du är vad du äter eller mitt i naturen liksom!? höhöö..
Aja, får väl titta på antikrundan.. *inte*
ska sappa runt på lite kanaler och så får vi se men ha en fortsatt trevlig kväll,
Puss / M

PS. De e fan redan fredag imorn! :O veckorna går så himla fort!!


Kommentarer
Postat av: Denise

Just nu lottar jag ut den här designen, kolla om du är intresserad :) http://naztysbunny.blogg.se/2008/november/girly-girly-design.html

2008-11-14 @ 12:48:43
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0