Vill ha fredag!

heejsan :)
Sitter och försöker att titta ner i so boken fast de går då inte alls bra! faan, jag hatar plugg! fast nu är iaf det värsta över. Aja, har precis ätit yoghurt och nu sitter jag och stirrar in i dataskärmen.
har inte hänt något speciellt i dag. Bara att Johan och jag haft frigolitkrig. Vi gnugga in de i varandras hår så det knappt gick bort.
Jag längtar efter fredag! Orkar inte skolan just nu! Vill ha fredag! Bara för de så lägger jag in några bilder från i fredags.

Inte så bra bild men de e iaf Amandas och min hand. Älskar henne jättemycket!

Hahah, Inne hos Bella. Men grejen me den här bilden är att jag stor i fönstret!

Moa till vänster och jag till höger. Jag ser ut som en trött knarkare rent ut sagt!

Juste!! Har fått en ny jacka ju från hm. Den är jättefin men dock kan jag inte andvända den för den är lite för kall. Får bli min vårjacka. Inte så bra bild men nu ser ni ju iaf hur den ser ut.

Kommentarer
Postat av: mois

snyggig märta joo men va fan andvänd den nu alla går runt i kalla jackor märat ja vill se hur den ser ut på! <3333

2008-11-26 @ 19:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0