9 okt halv hemstudiedag

åååh vilken härlig dag! Jag sluatde kl 11, åkte till stan me ellen, moa, bella och sanne och fikade och tog kort på väärldens frjortiskille! Fy faan asso, Becka bah gick fram och fråga om hhon kunde få ta kort på hnm och lite annat och så ställde han sig och och tog på sin fjällräven och posa lite halvsnyggt sådär! hahah! xD fy faan va ja garva!
Sen fick jag kramp i fötterna för vi gick ganska långt faktiskt och jag gick i klackar.. :P
Aja, nu sitter  jag iaf här och försöker plugga, men det går inte så bra kan man säga..
här kommer en bild på den otrooligt fula fjortisen:


hahahaha nee stackaarn!

Lite bilder från cafét


Nu ska jag PLUGGA!
puss/ m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0