från i fredags

goosh! alla dessa läxor!.. Guud! Nu sitter jag och pluggar franska och so och de går så jääkla segt. man fastnar hela tiden framför datan eller tvn. Nää nu ska jag stänga av tvn annars blir ingenting gjort!
Juste! Iadag var det måndag (veckans allra jobbigaste dag. Inte för tider och så utan för att man e så jääkla trött!)
Iaf. Vi bytte klasser som jag var väldigt glad över. Min förra klass.. ja... finns inte så mkt att säga. Men nu kom jag iaf me frida, mysan, nicole, helena, chris, albin,anton, johan, wille och massa fler. Mycket bättre kan man säga!
aja.. Nu ska jag göra mig en mackaa, är sjukt hungrig!
här kommer lite fler bilder från i fredags,
puss / m

på många av dom här bilderna så är vi iintee så snygga men vi var väldigt flummiga och sprang runt och ja..

Kommentarer
Postat av: amanda

hahahaha, det va kul <3

2008-10-21 @ 20:57:39
Postat av: bella

guud märta, jag framstår ju som en ful utomjording på dom där bilderna!!

2008-10-22 @ 23:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0