Gäster

Gokväll,
Har varit en lite stressig dag idag kan man säga. Men ändå inte. :S
Jag vaknade iaf av mig själv, så jag sov ut. Sen vid frukosten bestämde pappa att jag skulle åka me david till v-by och hjälpa hnm att köpa ngr saker. Sen kom jag hem och titta på tv en stund sen var det bara att börja fixa i ordning sig.. -.- Hela tjocka släkten är här ikväll för mattis gammelmormor har fyllt 95. *as gammalt*...
Aja, igår var vi ia i stan och senare på kvällen så åkte jag och ellen och mötte sanne. Sen träffa i massa folk. Typ Helena, Nicole, Albin, Ks, Wille, Anton, Denise och ngr fler. Vi typ gjorde inte så mkt men sen gick ngr hem till Sanne och så kom ngr andra.
Nä nu ska jag väl gå och vara lite social med våra gäster som spelar guitar hero :P Måsta erkänna att jag faktiskt har spelat ngr gånger och jag suger men ändå.. :D
Men skriver kanske senare eller imorgon, inte så intressant inlägg just idag men de e bara för att alla gäster går typ förbi och ser allting så ja..
Puss / m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0