high heels

tjululu, :)
Guud, vet ni? Jag börjar bli lite nervös över vad jag ska köpa för vinterskor? sheat, alla ta ju slut skiit snabbt och då kmt jag inte kunna hitta ett par skor tills dess och som vanligt när alla är slut så ska jag börja leta skor... Förra året blev det ett par ganska fina fast plastiga från din sko. Det är MYCKET lättare att hitta vår/sommar skor! Då finns det så mkt att välja på och så är det inte en sån stor grej liksom, men när man ska köpa vinterskor tar det en evighet att hitta de rätta paret. åå, guush.. herregud jag behöver verkligen tips! om ni vet ett par fina (inte för höga skaft) svarta, ej plastiga skor så skriv gärna!
jag älskar att sitta och titta på vår/sommar skor, det finns verkligen hur mkt som helst! Jag ska nog köpa ett par ganska neutrala, inte så märkvärdiga, (till våren!) åå vad jag längtar! de här kanske passar mig?

Neej jag skojja bara, det skulle nog vara liite för högt kanske ^^
men jäävligt snygga är dom faktikst! Jag förstår inte hur man kan gå in sånna här klackar!? Tänk liksom till t-banan, till skolan, runt i skolan, till t-banan och hem! Fy faaan jag tror inte ens att ngn kan gå i dom här! Dom är bara snygga :D
Aja, nu ska vi inte fantisera mer om det! Jag har faktiskt köpt ett par höst skor från vagabond, 900 kr. De är svarta boots, och ganska hög klack. De är faktiskt skit snygga! Dom ska jag ha imorn!
Nää, nu ska jag ladda golvet med kuddar och täcke! Jag måste se på den lilla tv:n om jag ska se på top model 10 ochdet får jag inte göra nere vid den stora tv:n för pappa ska väl antagligen se på idol.
Hmm... vad ska jag ha på mig imorn? Kanske en svart stickad tunika, strumpbyxor och klackisar? :) jap de får det bli.. Eller jeans. Aja, vi får se. Orkar inte riva ut min garderob igeen.... -.-
men jag skiver mer imorn förhoppningsvis.
puss / m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0