höstloov!

åå vet ni vad!? jag är så hiimla glad (och trött)! Mamsi ska till new yourk veckan efter höstlovet och jag har tvingat henne att köpa uggs till mig! YES! :D
Förrästen, Igår  var jag barnvakt. E pank så jag behöver lite cash plus att dom e otroligt söta! Två tjejer (tvillingar). De vi gjorde va typ att pärla.
Tänk att imorn är det redan fredag och sen är det höstloov!! Guud va sköönt! Jag ska bara ta dte luugnt  och vara me kompisar heeela lovet! + att de e ju halloween på höstlovet^^ Denise sa att vi skaulle ha fest iaf.
Guud jag kan inte bärga mig! Tänk va skönt att sova hur länge man vill och bara gå upp och lägga sig i soffan och sååsa!
   Jag gick precis in på hm:s shop online sida och hittade lite grejer. Man hittar verkligen alltid grejer där!

Näpp, Nu ska jag böörja gå och fixa käk, ha det så bra!
Puss / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0