Middag hos sanne, tors

Tjingeling! Hur mår ni?
vilken härlig dag vah!? *nooot* Fy fan asso detta vädret!? man blir helt nere ju! Hur länge ska de hålla på igentligen!? :o Har tröttnat! Hällre snö. Även fast jag inte direkt äälskar snö.. De regnar hela tiden och i morse när jag vaknade och drig upp rullgardinen så hade de läckt in i mitt fönster!! Inte sådär jättebra start på morgonen direkt.. Ja.. Jag var tvungen att springa ner till badrummet och hämta handuk och papper och torkaa.. Jaja.

Det var iaf kul igårkväll. Vi skulle träffas hos sanne kl 6 men vi råkde komma en halvtimma försent för vi fick skjutts och på vägen så hade en gammal, fullgubbe ramla ner i diket och låg där. Så Ulrika och hennes sprang ut och hjälpte hnm upp. Han vingla as mkt och sen vinglade han iaf iväg på cykeln.
Sen kom vi iaf hem till sanne och då gick vi och köpte pizza (fetton) och godis. :P Sen satt vi hemma och åt och lyssnade på 107.5 på höög volym.
Sen kom Albin, Anton, Wille, Bissler och Dennis och vi satte på en film fast de va lite svårt att hänga me eftersom sannes brorsa hade värsta festen i köket bredvid.
Nu ska jag äta lunch, köttbullar och pasta som vanligt, och sen ska jag ringa ellen och vi kanske hittar på ngt.
Justee! Sheat de hade jag glömt. Min kusin är i sthlm nu och ja kanske skulle åka till stan me dom.. :S aja, Dom får ringa!
En bild på denise älskling och ja i soffan :P kommer fler senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0