mysig eftermiddag

heejsan:)
ååh guud jag e såå trött! Vill bara lägga mig ner och sovaa..
men nej! Det får jag inte. Jag måste kanske plugga lite fast jag inte orkaar..
Jaa, vad har jag gjort idag? Det har varit en rätt lugn dag. Hade gympa första lektionen, och vårat lag vann faktiskt en match pga mina survar!! hahaa!
Efter skolan åkte jag hem till moa med bella. Vi åt mellis och pratade.
 
Jag kollade igenom Moas garderob och sen var det dags att åka hem.
Nu kollar ag vad jag ska ha på mig imorn.
Men nu måste jag se på next haha, matilda sitter bakom mig och ser på det.
ha det så braah puss /m

Kommentarer
Postat av: bella

neej det där va inte sjysst märta!!

2008-10-08 @ 22:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0