orientering... & fredag!

fyy fan, idag hade vi orientering i grimstaskogen, vif kananbadet... Herregud, de va skiit tråkigt och skit jobbigt men det gick faktiskt ganska bra iaf. tog 12 / 15. :) aja, just nu sitter jaghä med ellen<3 och vi sminkar oss och fixar oss. Ellen ska äta här men vi äter så himla sent.. :( sen ska vi dra till sanne och vi ska följa med henne ut för hon ska äta ngt. Sen kanske vi hittar på ngt.
Jaa, idag var vi i stan *som vanligt på fredagar* och jag köpte en mascara hehe, och Sanne kolla på skor och lite annat. Sen fika vi på espresso house som vanligt.. :P sen har jag nog inte gjort så mkt mer.
Förresten ska jag verkligen övertala pappsen att han ska köpa uggs till mig! Vill verkligen ha! Tror inte jag kmr få men det är alla fall vät ett försök.
himla snygga!

nu ska jag käkaa ;) hare lika bra som jag ikväll :)
puss / m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0