pluggplugg och mera plugg

Hejsan hoppsan,
ååh, gud vad jag är trött...! Jag är helt utmattad. Känner att jag behöver ta et varm bad men jag kmr alldrig hinna det för jag måste verkligen plugga. Vi har so prov imorn om franska revolutionen! å herreugd jag kan ingenting känns det som. Man fattar inte vad erene säger på lektionerna pga hennes dialekt men också för hennes sätt att liksom berätta. Hon bara går rakt på sak och börjr berätta vad som hände under revolutionen. Efter typ tredje lektionen frågade jag henne vad franska revolutionen var och hon bah: Men märta då. Det ska du ju kunna vid det här laget.. och hon lät ganska irriterad. Aja, det är väl bara att plugga på. -.-
Kolla bara vad tråkigt det der ut!

Verkligen skit tråkigt men det måste liksom göras!

Veckan måste är verkligen:
Depends nagellim! Mina naglar skivar sig hela tiden! Så irriterande.. Så, om nagels då "skivar" sig i ena kanten eller var som helst så är det bara att sätta på lite lim så limmas det ihop. Annars är det så lätt att bara dra av den.
Måste bara köpa! Finns i rosa och genomskinlig färg.

Nu ska jag nog ta att försöka plugga lite mer.
föresten fick jag faktiskt vg på no uppsatsen. Och imorgon ska vi få tillbaka franska provet! Håll tummaran för mig! :D
pussar / m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0