trist väder..

"Godmorgon" för dem som precis har vaknat! :)
Kom just hem, har spelat tennis. Träningen gick bra faktiskt.
Som sagt. Igår hade vi ju gäster. Jag hade glömt bort att de skulle komma så jag var helt inställd på en utekväll me kompisarna. Därför blev jag ganska förvånad när pappa och ulrika sa: Nu måste du göra dej iårdning märta. Jag hade precis lagt mig skönt i soffan och satt på tvn. Det var bara att börja göra det då. Jag hade inte på mig ngt så speciellt. Det blev en svart och beige blommig vid blus från top shop som igentligen är moas men den har hon tröttnat på. Jag hade ett par blåa jeans till. Jag var verkligen jättetrött och hade ingen lust med gäster.
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag ska nog ta det lugnt, se på tv och kankse plugga lite..-.- Måste göra det. Vi har so prov på ons. Vi har typ prov varje vecka! Så det blir inte så mkt tid över till annat.
Nu ska jag gå ner och göra en varm kopp te. mm... Vädret är ju inte direkt fint idag så det passar bra med te.
Nu måste jag gå och prata med Ulrika.
Ha de bra, puss / m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0