att slagga hos bella, 28 - 29/9 (höstlov)

hääjsan på er, :)
Idag ska jag va barnvakt, Yes! Måste verkligen ha lite pengar nu! För det första så måste jag börja samla julklappspengar och för det andra så klarar jag inte av att vara pank.. Ni kanske tycker det låter lite väl tidigt att samla julklappspengar nu men  vem vet hur lång tid det tar. Helt plötsligt kanske jag fr för mig att köpa ngt jag vekligen vill ha och ja, då ä alla pengar slut. Så därför måste jag börja tänka på det redan nu. Kanske man till och med ska börja köpa nu :S vet inte riktigt..

Aja, nu sitter jag iaf här och fryser framför datan. Om en stund ska jag ta en varm, lång dusch. Ja, mitt hår står ju faktiskt åt alla håll. Igår kväll sov jag hos bella. Ingen annan kunde men körde på iaf. Haha, de blev en lite konstig och sen kväll. Först åt vi massa popcorn, vingummin (vet inte hur de stavas:S ), och ja.. hade lite "kul". Vi satt vid hennes köksbord och sen snacka ja me oskar i telefon och hon kände sig lite ensam så hon ringde moa x). Sen va vi siit trötta så vi satte på mamma mia, haha. Innan filmen sa bella att ja inte fick somna för de gör alla som tittar på den enligt bella.
Jag somnade såklart och hon ropda lite försiktigt på mig att ja skulle vakna. Haha!
Igår kväll, lite tidigare på kvällen, så lockade vi bellas, ganska raka, otroligt tjocka hår. Hon såg verkligen ut som en ängel! Hur vacker som helst! Här kommer ngr bilder.

Hälften klart :P

Så här blev resultatet! Så himla vacker, eller hur!? :)

Näe, nu ska jag gå och ta mig en dusch, sen ska jag va barnavkt. Önska mig lycka till! :)
Ha en skön dag!
puss / m



Kommentarer
Postat av: Ema

galet vacker tjej! förresten, vartifrån kommer tapeten på bilden?

2008-10-29 @ 23:05:33
URL: http://obstinate.blogg.se/
Postat av: märta

sandbergs tapeter :)

2008-10-31 @ 12:19:45
URL: http://mhagberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0