plugg och en fullspäckad helg

heejsan hoppsan,
hoppas ni har det braa, för de har jag.. eller vad man ska säga.. jag har lite ångest över att jag inte orkar plugga till ett so prov som vi ska ha snart om ryska revolutionen.. fattar ingenting! Aja..
Iaf. Idag har avarit en ganska lugn dag. Fick tillbaka vårat "oförberedda" engelska prov. hehee, fick 48 / 74 nånting. Men det var bara massa grammatik somjag inte är så bra på. Jag och ganska många till fick iaf ett grammatikhäfte så jag fick då eng läxa också.. Juste måste läsa min svenska bok ocksåå...

Jaja, Min helg e iaf ganska fullspäckad. Den ser ut ungefär såhär:
Fre: Förmodligen åka till stan me tjejerna om de kan.
        På kvällen träffar jag säkert kompisar. Sen hoppas jag få sova hos ngn,. Orkar inte sova hemma.
Lör: Måste jag gå upp hyfsat tidigt. Ska på dop. Kommer väl hem hyfsat tidigt så jag kan träffa kompisar.
Sön: Upp tidigt och träna. Sen ska jag plugga och senare vet jag faktiskt inte.

Hahah kom och tänka på den här bilden helt plötsligt. (Emma Jag och Frida) 
När ni kom och skulle bada hos meej x) de va myysigt! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0