skräckfilmskväll..

Heejsan hoppsan,
Goosh va ja e trött.. Va uppe skit sent igår och kunde inte somna.. Vi va ute ganska sent och sen gick vi in och år godis och drack te ^^
Jag har precis kommit upp från bella. Ska väl snart käka tror jag. Jaa, och ikväll ska jag vara barnvakt så det blir ingen sen ute kväll för mig.. -.- Fast å andra sidan kommer Matti och hon ska ta me massa skräckisar som vi ska tvinga min lillebror och hans kompis att se på. HAHA! De kommer inte kunna sova på hur länge som helst så rädd som min brorsa e!
Ngr exempel på vad matti ska ta me ikväll, fyfan igentligen hatar jag skräckfilmer men de e iaf as kul :D

Jag hoppas hon tar ngr lite mer lättsamma filmer också..
Aja, idag är en sån där otroligt skön dag. Jag ska bara va hemma, inte gör nånting, se på tv och såsa framför datan. Haha, låter inte alls så kul men grejen är den att jag inte haft en sån dag på hur länge som helst! Det blir alltid så att man har massa andra saker att göra typ som att träffa kompisar, städa mitt rum, som verkligen behöver göras igen, plugga och massa andra grejer. Så mina helger brukar alltid vara fullspäckade. Nu ska jag försöka ta det så luugnt som möjligt. Önska mig en söön dag och jag hoppas att flera gör som jag.
Pussar / M

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Jsg har sett Hiden and Seek, den är verkligen jättejättejätte läskig.:P Kraam på dej!<3

2008-10-26 @ 15:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0