akut nya höst kläder!

godmorgon:)
Nu har jag precis gjort mig färdig och så ska väl snart emma komma upp och så ska vi gåå;)
Vi har SO-prov idag!! :S jag har pluggat as mkt tills ja somna igår kväll.. men det blir som  en belöning att vi slutar halv två och sen ska vi dra in till stan. Det var ganska länge sen jag var där känner jag. Jag har bara inte haft id. Vi har haft så mkt läxor :(
jag ska iaf kolla efter massor me nya höst kläder, skor, en sjal, en stor kofta och lite annat.  vi tar säkert en fika och vi har mkt att prata om för jag moa ellen amanda bella emma och matti har typ inte gjort ngt på väldigt länge känns det som.
Det ska bli mysigt. men nu måsta jag packa ner de sista grejorna (ska till mamsi idag).
Hoppas ni får en lika skön dag som jag, pussar / m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0