godmorgon

heejsan,
har just vaknat hos ellen och är skit hungrig! :S Vi hade as kul igår. Det var jag Ellen, Moa, bella och Amanda som skulle möta Helena, Sanne, Anton, Bissler, Ks och Wille och kanske ngn mer. Sanne hade me sin vattenpipa och vi satt på våran gamla skolgård under ett litet tak och sen hände lite grejer men de va iaf as kul. Och sen fick jag skiit ont i mina fötter för jag gick runt i klackskor och vi hade sprungit runt. Senare på kvällen åkte vi hem till Ellen, och skull sova. Amanda åkte hem för hon orkade inte och då var det jag, Moa, Bella och Ellen.
Nu ska vi gå upp och göra våfflor! ska bli mysigt. Idag kanske jag ska träffa Oskar och sen vet jag inte, typ ta det lugnt.
Hoppas ni får det lik bra som jaag.
puss / m
(En bild från espresso house i stan igår.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0