Godmorgon

Godmorgon,
Och gissa varför jag sitter och skriver den här tiden på dan då, i vanliga fall skulle jag suttit på ngn tråkig lektoin och varit trött men just idag har vi ledigt! :D så himla skööönt! Men det var bara för att vi gick i skolan i lördags. Ja, Jaghar precis ätit frukost och jag sitter och såsar och fixar vid datan. Igentligen skulle jag rensa min garderåb hade jag tänkt men jag orkar faktiskt inte. Vad ska jag rensa ut liksom? Jag suger på att slänga kläder. Man vill ha kvar alla som ett plagg för vajer minne. Det är verkligen så. Det här gröna linnet som jag typ köpte i femman och alldrig haft på mig sen dess ger  mig minnet just den sommaren + att jag tänker på amanda när jags er det. För hon sa alltid att hon tyckte det var så fint.

(Mycke finare på)
Och t.ex den här blusen ger mig minnen om denise för hon sa också att den va fin och så tänker jag på hur svettigt det var att ha å sig den! Fast den här köpte jag i sommras så den tänker jag inte slänga!

Aja man får i alla fall minnen av kläder så äre!
Idag ska nog jag och tjejerna åka till stan och shoppa lite ^^ sen ska vi sova hos ngn. Det är så skönt med extra lång helg. Hoppas ni får det lika mysigt som jag
puss / m


Kommentarer
Postat av: Amanda

jaa, det linnet kommer jag verkligen ihåg!

haha, gulligt minne <333

2008-09-19 @ 09:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0