mmmm...

Idag har vi halv hemstudie dag, alltså ska vi plugga hemma halva dagen. De var bara franska och idrott så de gick snabbt. Men den lyxen hade då inte jag... Jag satte kl på 7! jo för jag var tvungen att dutscha på morgonen och vi bor i nybyggda lägenheter som dom håller på och fixar me hela tiden. Därför stängde dom av varmvattndet från halv 8 och hela dagen! så ja gick upp och duschade, fönade håret och sen gick jag och la mig en timme till! haha de va skönta att sova en stund till. Nu sitter jag i pyjamas och äter "lunch". De blev blåbär och hallon smoothie och macka idag :P Jag älskar verkligen smoothie! Man kan äta det när som helst och de e inte särskilt onyttigt!
Här kommer två jättegoda recept :
min egen XD:
1 banan
Vanilj yoghur
Frysta mangobitar
Häll ihop tillräckligt mkt så att den inte blir för rinnig.

3 dl mild naturell yoghurt 
1 dl kallt vatten
1/2 tsk kardemumma
2 bananer
2-4 msk socker
 muummss! :D puss / m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0