Pannkakor

heej,
Nu sitter jag och emma hemma och såsar. De e sköönt, vi har precis gjort väärldens godaste pannkakor! Me blåbärssylt! Så nu är vi iaf proppmätta. Idag har jag gått i skolan 3 timmar-.- men de var det värt för nästa fredag får vi ledigt.
  Vi har jättemkt läxor så imorn måste jag plugga. Vi har G-test i NO, G-test i Matte Franska glosor, engelska gloosor och lite annat. Idag har varit en sån där trött dag. Jag har kännt mig typ irriterad på allt och alla. Vill inte det men idag blev det så. senare kanske jag ska träffa oskar:) ska bli kul, men hoppas ja inte blir smittat av hnm. Han e as förkyld och ont i halsen.
såhär goda va iaf våra pannkakor:) :

  
Emmisen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0