utö imorn

Tjoho ;)
Just nu springer jag runt, försöker att hitta allti tills imorn (UTÖ). Kmr bli fett kul, men så jäävla kallt! :S Jag ska fan ha me mina duntofflor (smurfskor).

haha, favoriter! Röda me vita hjärtan^^
vad ska man mer packa? Hmm....
Jag skriver en lista öer allt. Kanske kmr på ngt mer;) :

- Varm sovsäck!
- Liggunderlag
- Varma kläder (underställ! smurfskor, fleece mm.)
- Ipod, mobil
- Mat, godis
- schampo,balsam
- handduk
- bikini (kmr antagligen ej andvändas)
- papper och penna
- tandborste ansikts tvätt mm
Sen massa onödiga grejer...:)
japp. Men när jag åker dit ska jag nog ha på mig jeans, slapptröja och kanske gummistövlar.
jaa, det var väl inte så mkt mer. Har inte gjort så mkt idag, :P
aja, orkar inte skriva meer
puss / m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0