pluggpluggplugg...

tjoosan,
igår var jag på shoppingrunda på götgatan och runt där me ellen oc amanda. De va mysigt men vi va inte där så långe för va tvungna att åka hem och plugg-.-  Jag köpte en as skön "tjocktröja" (stickad) mörkblå me ngt mönster på. Fin och skön var den iaf. Köpte en bh och svarta strumpbyxor också.
På tal om plugg så har vi skiit mkt läxor och prov! det säger jag typ hela tiden men det är verklige så hela tiden också! Tills imorgon har vi massa franska läxa, 37 engelska glosor:O, + matte prov! så jag har typ pluggat ihjäl mig hela eftermiddagen. Som tur var så gick iaf jag och mamsen upp till v-by och skulle kolla efter skor men hitta inga. Elr jag hitta ett par ganska fina men mamma bah: de e så liten sula! du kmr att frysa ihjäl!
Okej, de var ett par "plastskor" kan man säga. Hela skon var av plast men ialla fall! I sänna fall kan man ju köpa två dåliga och byta lite:P eller ett par dåliga och ett par "rejäla" som mamma kallar det., :P De kom iaf från Din Sko (skit dålig kvalite där, men vem bryr sig!?) och kosta typ 399:-. Ingenting typ... :(
Idag började vi kl 9, sköönt, slutade typ 15.30 sen åkte ja bara hem. Tråkig da men vafan, så får de bli ibland när man verkligen behöver plugga. Fast först städade jag mitt  rum och sen gick ja in på datan och sen pluggade jag. Jag kan faktiskt franska, engelska och matte läxan! Woho!
Nu ska jag borsta tänderna och så. Skriver imorgon tror jag.
Håll ut till dess,
puss/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0